reklama

A je to!

Je známe, že my Slováci sme národ domácich majstrov. Niektorí síce máme obidve ruky ľavé, ale vo všeobecnosti sa dá povedať, že doma "na kolene" urobíme skoro všetko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Dobre to je vidieť, odkedy bolo zavedené povinné svietenie motorových vozidiel aj počas dňa. Autá s trvale svietiacimi smerovkami alebo brzdovými svietlami nie sú na našich cestách ničím výnimočným. Ale to, čo som videl dnes ráno cestou do práce, si zaslúži vlastný článoček na blogu.

Na križovatke som stretol nesvietiace auto. Zabudol rozsvietiť, povedal som si, takých vidím denne. V tej chvíli mu stretávacie svetlá predsa len zasvietili. Dobre, spomenul si. Aj mne sa to občas stane. Ale vzápätí zase zhasli. Asi má nejaký problém... Ešte kým ma minul, sa zase rozsvietili a niečo mi hovorilo, aby som sa za ním otočil. Nie, nesedel som za volantom. Pozerám teda naňho zozadu a moje podozrenie sa potvrdilo: všetky štyri svetlá, zadné aj predné stretávacie, mu krásne "smerovkovo" blikali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Povinnosť svietiť aj cez deň bola zavedená kvôli vyššej bezpečnosti na cestách, aby sme sa navzájom včas videli. V tomto prípade to fakt vyšlo, je ťažké ho prehliadnuť. :-)

Ľubomír Štulajter

Ľubomír Štulajter

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Internetový maniak so záľubou v online marketingu. Alergický na grázlov v politike a necitlivé zásahy do životného prostredia. Zoznam autorových rubrík:  ITOnline marketingMyslím siGo

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu