reklama

Poprosím na dôchodkový účet

Vážená Sociálna poisťovňa, dnes som dostal od teba list. V prvej chvíli ma potešilo, že na mňa myslíš a mal som chuť veriť, že mi píšeš niečo zaujímavé. Ale zároveň do mňa dobiedzal čertík pochybností...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Keď som obálku otvoril, moje obavy sa naplnili. Ďalší zbytočný kus papiera, nič nehovoriaci text, ani som to nečítal, skončil v koši. Ešte som ti to nespomínal, tak ti to napíšem teraz. Vyhlasujem, že som prihlášku do II. piliera dôchodkového sporenia podpisoval dobrovoľne, bez nátlaku, pri plnom vedomí a triezvy. Som si vedomý, že ten systém nie je nastavený ani zďaleka dobre, bezstarostný dôchodok mi určite nezabezpečí, ale zároveň som presvedčený, že štát ani žiadna štátna inštitúcia to nedokáže o nič lepšie. Stačí chodiť s otvorenými očami a sledovať, ako štát bačuje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nerobím si teda ilúzie, že ako dôchodca raz budem cestovať po svete a užívať si, dobiehať, čo som za mladi nestihol. Rátam s tým, že si budem ceniť každé euro (či čím to vtedy budeme platiť). Preto ťa chcem požiadať o malú láskavosť. Prestaň mi, prosím ťa, spamovať poštovú schránku tými nezmyslami. Mňa to oberá o čas, životné prostredie o stromy a teba o peniaze. Teda vlastne mňa. Je to zbytočné, ako som už spomínal, nečítam to. Dohodnime sa takto: tieto bezobsažné listy mi posielať nebudeš a čo na mne ušetríš, pripíš mi radšej na dôchodkový účet. Ty si ušetríš zbytočné starosti a ja si na staré kolená doprajem pár rožkov mesačne naviac.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

S pozdravom

budúci dôchodca

Ľubomír Štulajter

Ľubomír Štulajter

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Internetový maniak so záľubou v online marketingu. Alergický na grázlov v politike a necitlivé zásahy do životného prostredia. Zoznam autorových rubrík:  ITOnline marketingMyslím siGo

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu